۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۳:۳۴

یادداشت مهمان؛

تعلل در ساخت درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بهار

تعلل در ساخت درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بهار

همدان - «بهار» از معدود شهرستانهای استان همدان با داشتن ۴۵ هزار بیمه شده تامین اجتماعی، هنوز فاقد یک درمانگاه تامین اجتماعی است.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها - حسن فیض الهی*: شهرستان بهار از معدود شهرستانهای استان همدان است که با داشتن ۴۵ هزار بیمه شده تامین اجتماعی هنوز فاقد یک درمانگاه تامین اجتماعی است و کارگران زحمت کش، مستمری بگیران و بیمه شدگان تامین اجتماعی از خدمات درمانی این سازمان محروم هستند.

پس از وعده های چندین ساله با پیگیری مردم و مسئولین شهرستان و مخصوصا اعضای شورای شهر بالاخره کلنگ ساخت درمانگاه تامین اجتماعی با حضور ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بهار به زمین زده شد و آرزوی چندین ساله مردم شهرستان بهار پس از سالها انتظار به سر آمد.

در زمان کلنگ زنی (آبان ماه ۹۶) با حضور مسئولان کشوری و استانی قول مساعد داده شد که طی ۲ سال آینده این پروژه به بهره برداری برسد ولی علیرغم گذشت چندین ماه از زمان کلنگ زنی پروژه، هیچ اقدام عملی درخصوص ساخت این مرکز انجام نشده است.

لذا در آستانه سفر دکتر ربیعی به استان همدان یکی از مطالبات جدی مردم پیگیری و اخذ دستورِ ساخت این درمانگاه است تا مردم شهرستان بهار از خدمات این مرکز بهره مند شوند و در سفر وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به استان، امیدواریم دغدغه ها و انتظارات مردم شهرستان بهار و پروژه های کلنگ زنی شده در سالیان گذشته نیز مورد توجه قرار گیرد و انتظار جمعیت ۱۳۰ هزار نفری شهرستان بهار به سر آید.

متاسفانه نزدیکی شهرستان بهار به مرکز استان همواره به صورت تهدید مطرح بوده و این شهرستان به دلیل نزدیکی به مرکز استان از بسیاری امکانات اولیه محروم است

برهمین اساس انتظار می رود دولتمردان با تغییر نگرش و رویکرد شهرستان بهار را به عنوان فرصت تلقی کنند تا دیار آیت الله بهاری روند رو به رشد داشته باشد.

* رئیس شورای شهر بهار

کد خبر 4347318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha